Regulamin

 

§1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania z serwisu jellybag.pl.

1.2. Właścicielem sklepu Jelly bag i domeny www.jellybag.pl jest Bunny Group sp z o.o., Mazowiecka 11/49, 00-052, Warszawa, NIP: 5252748083, REGON: 380026344.

1.3. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

1.4. Każdy zakupiony towar jest fabrycznie nowy.

 

§2. Zasady kupowania

2.1. Zawarcie umowy sprzedaży następuje poprzez złożenie zamówienia przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.jellybag.pl

2.2. Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

2.3. Po złożeniu Zamówienia otrzymacie Państwo automatycznie wygenerowaną wiadomość z potwierdzeniem Zamówienia. W trakcie realizacji Zamówienia wyślemy kolejno wiadomości e-mail informujące o zmianach statusu zamówienia, tzn. o otrzymanej płatności oraz wysyłaniu zamówionego Produktu. 

2.4. Nie uregulowanie płatności powoduje anulowanie zamówienia. 

2.5. Warunkiem koniecznym do skutecznej i terminowej realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia, w którym Klient zobowiązany jest do podania numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu, na który ma zostać dostarczone Zamówienie.

2.6. Zamówiony towar będzie dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub InPost, w zależności od wybranej przez Klienta metody wysyłki. Dostępne metody wysyłki to: wysyłka kurierem DPD, wysyłka kurierem InPost oraz dostawa do Paczkomatu InPost.

2.7. Wysyłka Zamówienia na terenie Polski jest bezpłatna.

2.8. Zamówienia wysyłane są w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

2.9. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Klienta swoich danych osobowych jest dobrowolne. 

 

§3. Metody płatności

3.1. Płatność za Zamówienie złożone w serwisie jellybag.pl może być dokonana poprzez niżej wymienione sposoby:

  • Szybki przelew - rozliczenia transakcji kartą kredytową i przelewem elektronicznym przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Bluemedia
  • BLIK - system płatności mobilnych, który umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
  • Pobranie - należność regulowana jest w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera w miejsce doręczenia.

3.2. Dostępne formy płatności:

3.2.1 Banki dostępne w usłudze “Pay-by link”

mTransfer – mBank
Inteligo – PKO BP
Bank Pekao
Bank PKO – IKO
Bank PKO- IPKO
Bank Pekao- PeoPay
VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
Bank Zachodni WBK
BNP PARIBAS
Pocztowy24
Deutsche Bank
SGB Bank SA
GET IN BANK
Credit Agricole
ING
BNP PARIBAS eBGŻ
Raiffeisen Bank Polska
Eurobank
Millennium BANK
BOŚ Bank
Citi Bank Handlowy
Alior Bank
PBS Bank
NET – Bank Express
Toyota Bank
PLUS Bank
T-Mobile – Usługi bankowe
Płatności BLIK

3.2.2 Karty płatnicze:

Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro

3.3. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

3.4. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

3.5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 

§4. Reklamacje i zwroty

4.1. Wszystkie wysyłane przez Jelly bag produkty są nowe, nie posiadają wad, uszkodzeń oraz są dokładnie sprawdzane przed wysyłką. 

4.2. W przypadku chęci zareklamowania towaru prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny a następnie o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który otrzymacie Państwo w mailu zwrotnym. W przypadku uwzględnienia reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad w terminie 30 dni od momentu dostarczenia przesyłki do sprzedającego. Koszty odesłania przedmiotu wymienionego ponosi Sprzedający.

4.3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie kopii paragonu zakupu dołączonego do przesyłki oraz prawidłowe wypełnienie formularza reklamacyjnego.

4.4. Reklamacja jest uwzględniania zawsze w przypadku stwierdzenia ukrytych wad zakupionego przedmioty tzn. niewidocznych w momencie zakupu. Za wszelkie uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania odpowiada Klient. 

4.5. Klient ma prawo zwrócić zakupiony przedmiot bez podania przyczyny, a tym samym odstąpić od umowy w terminie 40 dni od dnia otrzymania przesyłki pod warunkiem, że nie posiada on znamion użytkowania i zapakowany jest w oryginalne opakowanie.

4.6. W przypadku chęci zwrotu towaru Klient wysyła do Sprzedającego drogą mailową wypełniony formularz zwrotu, dostępny do pobrania w zakładce zwroty.

4.7. Sprzedający rozpatruje zgłoszenie. Po zaakceptowaniu zgłoszenia, Sprzedający zamawia kuriera na adres podany przez Kupującego w formularzu. 

4.8. Jeśli zwracany towar nie posiada znamion użytkowania i zapakowany jest w oryginalne opakowanie, Sprzedający zwróci środki na konto Kupującego w terminie od 5 do 14 dni roboczych od chwili otrzymania przez Sprzedającego Produktów.

4.9. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni roboczych. 

 

§5. Opinie w sklepie internetowym

5.1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.

5.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszej wiadomości email Sprzedawca ponawia jednokrotnie wysyłkę wiadomości po siedmiu dniach od wysłania pierwszej wiadomości.

5.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.

5.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep Internetowy.

5.5. Za wystawienie opinii Sprzedawca przyznaje każdorazowo Klientowi, który wystawił opinię, jednorazowy kod rabatowy na zakupy w Sklepie Internetowy o wartości 15 % do wykorzystania na wszystkie produkty w Sklepie Internetowym. Kod rabatowy jest ważny bezterminowo. Kod rabatowy przesyłany jest Klientowi na jego adres email podany w trakcie dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym niezwłocznie po wystawieniu opinii.

5.6. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywany przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.

5.7. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawcy ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.

5.8. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl